Πρόστιμο 5 εκατομμυρίων ευρώ (κατ’ αποκοπή) επιβλήθηκε χθες στην Ελλάδα και δεύτερο εξαμηνιαίο πρόστιμο ύψους 3.276.000 ευρώ μέχρι και τη συμμόρφωσή μας. Και αυτό γιατί επί 20 χρόνια παραβιάζουμε την κοινοτική νομοθεσία και δεν κατασκευάζουμε τα – απαραίτητα – έργα αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων στο Θριάσιο, με αποτέλεσμα τη συνεχή περιβαλλοντική επιβάρυνση της ευρύτερης περιοχής. Να σημειώσουμε ότι δεν είναι η πρώτη καταδίκη και το θέμα έρχεται από το μακρινό 2004.

Το μεγάλο πρόβλημα της Δυτικής Αττικής πρώτο το «Logistics Leader» έφερε στην επιφάνεια με το Συνέδριο που διοργάνωσε το 2017 στην Ελευσίνα (δείτε την αναλυτική εισήγηση στα Specials / Έρευνες – Reports με τίτλο «Η ανάπτυξη δυτικά»). Ακόμα, όμως, όλα βρίσκονται σε εκκρεμότητα. Εμείς τα λέγαμε, τα λέμε και θα συνεχίσουμε να τα λέμε…

Εννιά σχήματα διαγωνίζονται για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού, στο ένα εκ των οποίων συμμετέχουν οι δύο στρατηγικοί επενδυτές του ΟΛΘ (Deutsche Invest Equity Partners και DIMERA Ltd του ομίλου Σαββίδη). Προφανώς βλέπουν μέλλον στον οδικό εμπορευματικό άξονα και, να μην ξεχνάμε, υπάρχει μπροστά και το όραμα, η σιδηροδρομική Εγνατία.